Storstädning o lite annat kul

Heej på er :)

Hade storstädning idag.. Helt slut typ. Sen åkte jag, mamma, pappa o morfar till centrum o åt. Kom hem för ett litet tag sen.

Shoppade lite i centrum också.. Min köplista om ni vill veta, allt e från H&M

- Ett vitt långt linne som det står new york på, för 80 kr

- Ett rosa hello kitty linne som det står BEACH och nånting mer på, för 129 kr

- Svarta haremsbyxor typ, för 149

Mamma fick betala allt, haha :D

Det va min lilla "köplista".

Ni vet bilden på Justin Bieber... Det finns en sån med jesus på typ.. Se


Kolla på prickarna i 30 sekunder. Kolla sen på en vit vägg och blinka snabbt.

Du kommer se.. Jesus !! Haha :)



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH !! VAD SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT !! :) Man vet inte vart man ska ta vägen när man ser den

Sjukt sööt asså ! OMG !! Måste ha en sån.. Sök på mops eller pug på google så hittar du söta mopsar

Kommentera vad ni tycker om den hunden :)

Det var det jag tänkte blogga om just nu i alla fall.. Hej dåå // Isa :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! jag tyckte den var sjukt söööööööt! Tycker väldigt mycket om mopsar och har tittat på snart alla bilder på mosar. Kan nikolla min blogg så kan jag följa er?

//Elin

2011-10-15 @ 10:06:44
URL: http://eloon.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0