Hi everybody !!

Hej allihopa !!

Jag tänker inte ha nån bloggpaus, det är tråkigt.. Så jag bloggar :D

Idag hade vi nationella prov i matte :O Fast man skulle använda miniräknare. TUR !!

Efter skolan va jag, Denise o Ellen. Vi hade jätte roligt xD

Vi började 9 idag så jag tog lite sov morgon :)  Skönt att få vila !!

Spelar just nu och lyssnar på musik..

Jag längtar till 15 maj !! Då ska jag ha uppvisning av min Cheerleading !! Aaa !

Men ja jag har typ inget att blogga om men kommentera gärna ett eller fler låttips eller nåt annat tips. Det skulle vara roligt om ni gjorde det.. :D

Men nu ska jag fortsätta spela, bloggar mer en annan dag där jag har gjort mer som jag kan blogga om..

Hej då // Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0