Heej :)

Hej på er :D

Har tråkigt just nu, men att blogga är alltid kul :) Nån som vet vad jag kan göra ??

Dagens outfit är:

Svarta leggings

Långt lila linne med svarta ränder från H&M

Grå stor kofta som det står "COLLEGE" på med rosa text från Only


Har tänkt att kanske fixa naglarna idag :D Vilken färg ska jag måla dom tycker ni ??

Hade cheerleading igår, sista gången va det !!  Så snart ska jag uppträda :)

GÖR DETTA OM DU GILLAR JUSTIN BIEBER !! ANNARS... GÖR DET ÄNDÅ !! Roligt :)


Kolla på Justins näsa i 30 sekunder. Kolla sen på en vägg och blinka snabbt flera gånger så kommer du se... J.B :)

Roligt ??


Hoppas ni har en bra dag.. Kan blogga lite senare om dagen. Kommentera detta:

Vad kan jag göra ??

Vilken färg ska jag måla mina naglar i för färg ??

Var det roligt att göra det där med Justin Bieber ??

Ni får också kommentera andra saker.. Om ni kanske har nån fråga.. eller så

Hej då // Isa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0