Förlåt :(

Hej allihopa !!

Förlåt att vi inte bloggat på jätte länge !! :( Jag har haft fullt upp med att träna på cheerleadingen, jag ska faktiskt ha uppvisning idag !! :S :) Roligt och pirrigt på samma gång !

Igår va jag o min familj på middag hos min kompis (Hennes föräldrar e mina föräldrars kompisar). Vi grillade och hade jätte roligt. Jag har bakat jätte goda muffins, typ cupcakes. Dom har lila glasyr typ :) Och massa strössel :) Mums !!

Jag kan lägga in en bild senare på mina muffins. Lägger in recept då också :) Om ni skulle vilja baka dom

Blev en liten snabb bloggning, för klockan 11 kommer Nisan (Denise) o då ska vi fixa oss, vi ska gå klockan 15.20 typ.. Vi måste va där 15.40 För det börjar 16.00

Heeeeeeej dåååå allihopa !! :) // Isa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0