Valborg !

Heeej ! :)

Idag har jag slappat bara typ..

Hehe, ja jag kunde inte låta bli o blogga xD

Men jaja, skulle typ vart me Denise senare o kanske me hennes kompis men Denise orkade inte följa med till nån maj brasa i fornudden typ.. o så va hon jätte trött men aja..

Det e ju faktiskt Valborg :) Jag kanske ska till fornudden men inte med nån kompis i så fall.. Moa ska kanske också dit så vi kanske träffas där :) Jag kommer åka dit me mamma, pappa o min lille-bror i så fall.

Dagens outfit är:

Svart linne (går o köpa överallt typ)

I love shopping t-shirt från Cubus

Svarta leggings (mina e från H&M)

Rosa kofta från KappAhl

Ja det va min outfit idag :) Orkar inte ladda upp bilden på min data, min kamera e lite jobbig så vissa bilder visas inte.. Men ja ni kanske inte ...

Jag måste sluta blogga om strunt saker.. Nu seriöst..

Kommentera gärna vad ni ska göra idag på Valborg :)

Här kommer nåra random bilder:



Min mobil :)



Månen :)



Min guldfisk, den dog för nåra år sen men ändå Random bilder som sagt

Jupp, det va dom bilderna hittade inga bättre :)

Lyssnar på en jättebra låt just nu som heter Coming home.. Sök på youtube

Men nu ska jag hitta på nåt o se om jag kan chatta med nån på msn såå Hej då // Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0