Typ 22 grader !!

Hej alla bloggläsare :)

Idag har jag vart hemma själv (e ju ledig nu eftersom jag har påsklov)

Jag var ute och typ satt o solade, tyvärr blev jag inte brunare men ska åka till landet imorrn o där kommer jag sola mycket !!

O ute var det typ 22 grader varmt !! Inne var det 20...

Köpte två tidningar idag :) Den ena va FRIDA där fick jag en volym mascara... Hade redan mascara på mig men jag prövade den och den va ganska bra. Den andra va Glitter o där fick jag inget (men det behöver man ju inte)

Sitter o lyssnar på en låt som heter "All day"
och är med Cody Simpson...



Så ser han ut :)


Hej då allihopa !!  // Isa

P.S.    Ställ frågor om ni har några :)

Kommentarer
Postat av: Nisan <33

Men de kan ha varit 22 grader för att solen stekte på. Men ändå... DE VA AS VARMT!!!!!! xD <333333



Saknareej Isa! <33333333

2011-04-20 @ 16:47:03
URL: http://babyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0