Påsklov!

Tja! Nu e det äntligen fredag!!! Och det är oxå påsklov, jaaaa! Jag ska bli brun på påsklovet, då blir jag en riktigt snygging, hihi.

Idag har det varit klassfest i skolan och det var gott att äta godis och vara ute eftersom det är jätte skönt och varmt!
I skolan så spelade jag fotboll, körde kull, burken och dragkamp. Först var det blandade lag sen var det killarna mot tjejerna och tjejerna ägde ut killarna de båda gångerna som vi körde.

Efter skolan så fick jag hem och bytte kläder sen gick jag till malin och vi har hoppat studs-matta och solat(vilket var super-duper skönt!) och nu så sitter jag och bloggar fast nu ska jag äta eller hoppa studs-matta vi kommer göra båda iaf.

P.S Jag fick tråkiga läxor som jag måste göra på lovet :(

Bye-Bye!!!

//Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0