Påååsk ! <3 xD

Heeej !! <3 xD

Idag ska jag gå ner till Centrum o låna en bok som jag kan läsa om jag har tråkigt på påsklovet :)

Sen måste jag packa liite smycken, smink, kamera o andra viktiga o roliga saker :)





Läskiga masker eller hur !? Den filmen vill jag se, "THE TOWN", vet inte vad den handlar om men iaf !! xD

Jag vet inte i vilken ålder man slutar att leta efter påskägg men jag e 11 o jag tycker det e roligt att typ få ledtrådar och sen få leta efter ett påskägg :)

Jag vill ha godis i mitt  påskägg och sen vill jag ha en tröja som det står: "WHAT THE HELL" på...

Asså min favvo-artist e Avril Lavigne o hennes låt heter What the hell. Och hon har designat den tröjan själv :)

Ni kan gå in på: http://www.abbeydawn.com/ och sen trycka på "STORE" och sen trycka på om du e tjej eller kille o då kommer det fram massa kläder så kanske ni hittar den tröjan :)


Oj då, kom in lite på Avril och en film men aja, nu ska jag börja packa och fortsätta lyssna på
All day
med Cody Simpson. 
Länk till låten: http://www.youtube.com/watch?v=MYRNGeIJMiQ Klicka o lyssna

Heej då // Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0