Klarade det !! xD

Heeej !!! <3

Just nu sitter jag vid datan på landet... Man kan ju tycka att det låter som nåt med massa bondgårdar o små hus men huset som vi har är super-stort !! Det är större än vårt hus hemma.. Konstigt va !

Åt våfflor för ett tag sen :) Muums ! Blev jätte mätt !

Okej, ni ska få veta vad jag klarade !!

- Jag klarade att vara utan smink i två dagar !! :O

- Jag klarade av att hitta mitt paket o mitt påskägg ! :)

Sååå !! Det var dom sakerna jag klarade av :)

I mitt påsk-paket så fick jag:

- En rosa badrock
- En tvål som såg ut som ett dollar-tecken $ fast med två streck
O lite till :)





Jag vill att ni läsare kommenterar vad ni tror att det på bilden är för nånting... Svaret får ni veta om 1 eller 2 veckor.

Glad påsk allihopa !!   // Isa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0